Splošni pogoji spletne trgovine z oblačili Loveyoumama.si v lasti podjetja Podjetniško in poslovno svetovanje, Anja Baš s.p. (v nadaljevanju ponudnik ali upravitelj) so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Končni uporabnik, ki se ne strinja s temi pogoji uporabe za spletno naročanje, ne sme uporabljati te storitve.
O podjetju
Spletna trgovina je v lasti in upravljanju:
Anja Baš s.p.
Sedež: Ulica Mirkota Roglja 3, 4270 Jesenice
ID DDV: SI24771384
Zavezanec za DDV: NE
Matična številka podjetja: 8912807000
Registracija: Poslovni register Slovenije
Datum registracije: 10. 7. 2021
Glavna dejavnost: 70.220 (Dr. podjetniško in poslovno svetovanje)
Podatki o banki:
DH d.d.
BIC (SWIFT): HDELSI22
IBAN: SI56 6100 0002 6134 475
Kontakt: info@loveyoumama.si, +38640656766
S spletno trgovino Loveyoumama.si (v nadaljevanju »Loveyoumama.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Anja Baš s.p. (v nadaljevanju »ponudnik« ali »podjetje«). Ob registraciji v sistem Loveyoumama.si obiskovalec izbere uporabniško ime (ki je lahko enako naslovu njegove elektronske pošte), ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Loveyoumama.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Sredstva spletnega komuniciranja
Poleg komunikacije po elektronski pošti (e-naslov: info@loveyoumama.si) podjetje potrošnikom omogoča tudi komunikacijo preko obrazca na spletni strani https://www.loveyoumama.si/kontakt/
Potrošnik lahko preko omenjenega obrazca podjetju pošlje sporočilo, potrdilo o poslanem sporočilu pa prejme na e-mail naslov, ki ga zagotovi ob oddaji sporočila. Potrošnik preko omenjenega obrazca lahko vodi korespondenco s podjetjem na trajnem nosilcu (e-mail), vključno z datumom in časom take korespondence.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Artikli na Loveyoumama.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@loveyoumama.si.
Naročanje
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v evrih. Podjetje Anja Baš s.p. ni zavezanec za DDV, zato DDV ob naročilu ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, tj. na dan oddaje in zaključka naročila preko spletne trgovine LoveYouMama. Cene veljajo za izbran način plačila in pod navedenimi pogoji.
Podatki o opravljenih naročilih
Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine LoveYouMama. Če imajo uporabniki v spletni trgovini LoveYouMama ustvarjen uporabniški račun (so pred nakupom opravili postopek registracije), lahko pregledujejo zgodovino vseh svojih naročil.
Postopek nakupa
Nakup izbranega izdelka lahko stranke opravijo vse dni v letu, 24 ur na dan na spletni strani / v spletni trgovini https://www.loveyoumama.si
Nakup izdelkov je omogočen tako registriranim, kot tudi neregistriranim uporabnikom, ki lahko preko spletne košarice opravijo nakup izdelkov. V nakupovalni košarici so navedeni vsi izbrani izdelki, količine, cene, morebitni popusti, stroški dostave in končna skupna vrednost nakupa. Na voljo je tudi okence za vnos kupona (kode) za popust.
Nakup se prične z izborom želenega izdelka (v želeni barvi in velikosti). Izdelek dodajte v nakupovalno košarico. Izdelke in količino v košarici je možno v vsakem trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati (spremenite lahko količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisani so vsi pripadajoči popusti in strošek dostave, ki znašajo 5 eur. Pri naročilih nad 150 eur stroške dostave krijemo mi.
Nakup zaključite s klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”.
Naslov za dostavo in kontaktni podatki (ali prijava v uporabniški profil)
Navedete naslov za dostavo in kontaktne podatke. Na vnešen kontakt vam bomo poslali potrdilo o naročilu, davčno potrjen račun, morebitna obvestila o statusu vašega naročila, itd. Prav tako vas lahko na te naslove kontaktira naša dostavna služba, če je to potrebno za izvedbo dostave.
Ti podatki bodo uporabljeni tako za dostavo, kot tudi za izstavitev računa. V kolikor želite uporabiti ločene podatke za izstavitev računa in dostavo, izberite “Dostavi na drug naslov?” ter podatke za dostavo vpišite v novo odprta polja.
Lahko si tudi ustvarite uporabniški profil. V tem primeru si morate izbrati uporabniško ime in geslo. Če uporabniški profil že imate, se lahko v tem koraku vanj vpišete. Z uporabniškim profilom dobite možnost ogleda zgodovine svojih naročil in še določene dodatne možnosti, vendar pa za nakup v spletni trgovini LoveYouMama ni potrebno imeti ustvarjenega uporabniškega profila.
Izbira načina pošiljanja
V tem koraku vam bomo na podlagi vnešenega naslova za dostavo prikazali različne možnosti pošiljanja. Izberete želeno in nadaljujete na naslednji korak. V primeru osebnega prevzema je poštnina brezplačna.
Dobavni rok:
- za oblačila, izdelana po naročilu, je dobavni rok 10-14 delovnih dni
- za oblačila na zalogi je dobavni rok 3-5 delovnih dni
- za nakupe oblačil v prednaročilu je dobavni rok naveden na produktni strani posameznega oblačila
- v primeru, da ste se odločili za nakup več izdelkov, od katerih niso vsi na zalogi, velja daljši dobavni rok (primer: odločili ste se za nakup dveh puloverjev. Od tega je eden na zalogi, za drugega pa potekajo prednaročila. V tem primeru bosta oba puloverja poslana v dobavnem roku, ki velja za pulover, za katerega potekajo prednaročila).
Kakorkoli, pa se vedno trudimo, da so naročena oblačila pri vas v najkrajšem možnem času.
Do morebitnih zamud pri odpošiljanju lahko pride v primeru velikega števila naročil, zaradi zamud pri prevoznikih ali zamud na strani dobaviteljev blaga (v tem primeru vas bomo nemudoma pisno obvestili o predvideni zamudi).
Izbira načina plačila
Izbirate med različnimi varnimi načini plačila:
- Plačilo s kreditno kartico. Stranko vodimo skozi celoten proces plačila v spletni trgovini.
- Plačilo s PayPal. Stranko vodimo skozi celoten proces plačila v spletni trgovini.
- Plačilo z bančno transakcijo. Stranko vodimo skozi celoten proces plačila v spletni trgovini.
Podatki za nakazilo: Anja Baš s.p., Ulica Mirkota Roglja 3, 4270 Jesenice
SI56 6100 0002 6134 475 (račun odprt pri Delavska hranilnica d.d.)
Kot sklic potrošnik navede številko predračuna, ki ga po sklenitvi pogodbe prejme na svoj e-mail naslov (SI00 in številka naročila).
Ob nakupu izdelkov nad 150 € je strošek pakiranja in dostave 0 €. Če pa je vrednost nakupa do 150 €, je strošek pakiranja in dostave 5 €. Pošiljamo s Pošto Slovenije.
Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Zaključek nakupa
Po pregledu vseh podatkov o naročilu potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja in izberete gumb “Kupite sedaj”. S klikom na gumb “Kupite sedaj” se zavezujete k plačilu naročila.
Potrditev naročila / nakupa
Po prejetju naročila vam bomo na vaš elektronski naslov poslali povzetek naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Za vse nadaljnje informacije o vašem naročilu ali spremembah naročila nas lahko kontaktirate na info@loveyoumama.si.
Obvestilo o nakupu
Po oddaji naročila vam bomo na elektronski naslov, ki ste nam ga posredovali, poslali potrdilo o prejemu naročila, ki vsebuje opis vsebine, naslov za dostavo, naslov za račun, način dostave in druge relevantne podrobnosti.
V določenih primerih stranko, če je potrebno, tudi pokličemo ali na kakšen drugačen način kontaktiramo, da preverimo podatke za dostavo.
Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da je potrebno dopisati naziv podjetja in davčno identifikacijsko številko podjetja. Možnosti plačila so enake kot za fizične stranke.
Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na naših strežnikih in je vsak trenutek na voljo kupcu v uporabniškem profilu (Moj račun), če kupec uporabniški profil ima.
Davčno potrjen račun
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec bo v roku 8 dni od izpolnitve naročila na svoj elektronski naslov prejel davčno potrjen račun za svoje naročilo. Če računa v zgoraj omenjenem časovnem roku niste prejeli, nas kontaktirajte na info@loveyoumama.si in vam ga nemudoma pošljemo.
Registracija na spletni strani
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je zaupno in znano le uporabniku in ta ga mora skrbno varovati.
Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Zbiranje podatkov
Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke:
- Ime in priimek
- Naslov in kraj bivanja
- E-poštni naslov
- Uporabniško ime
- Geslo v šifrirani obliki
- ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu
Z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. V kolikor ob registraciji ali naročilu izdelkov odda tudi soglasje za prejemanje marketinških sporočil, bo prejemal tudi obvestila o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.
Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja.
Vsak registrirani uporabnik dovoli uporabo svojih zgoraj navedenih osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila in ostalo, z naročilom povezano in potrebno komunikacijo. Po veljavnem ZEKom-1 je dovoljeno naslov elektronske pošte uporabljati za neposredno trženje.
Promo kode
Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promo kode. Promo koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov, velja pa nad minimalnim zneskom naročila. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se v košarici ali na blagajni vnese v posebno okence “Kupon” in potrdi s klikom na gumb “Unovči kupon”, takrat je tudi vidna ugodnost, ki jo promo koda prinaša. Promo kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promo kodo. Promo kode po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.
Pravica do odstopa od pogodbe oz. od naročenega blaga
Če se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; v nadaljevanju: ZVPot-1) štejete za potrošnika, imate pri nakupovanju v spletni trgovini pravico, da nam v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga sporočite, da v celoti ali delno odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Rok iz prejšnjega odstavka začne veljati z dnem dostave blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se zaračunava po ceniku dostavne službe. Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na naslov:
Anja Baš, Ulica Mirkota Roglja 3, 4270 Jesenice.
Odstop lahko sporočite:
- po telefonu na 040 656 766
- preko elektronske pošte na info@loveyoumama.si z izpolnjenim obrazcem
- po pošti skupaj z blagom (v paket priložite izpolnjen obrazec).
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago (za pravočasno se šteje, če je pošiljka oddana dostavni službi, ki jo bo dostavila na naš naslov, v predpisanem roku). Blago nam morate vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, neoprano in v nespremenjeni količini, opravite lahko zgolj ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za zmanjšanje vrednosti blaga odgovarjate v primeru, da je primanjkljaj posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Vrnjeno blago mora imeti vse originalne etikete in nalepke.
Obrazec za odstop od pogodbe je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene.
Blago je po predhodnem dogovoru mogoče tudi osebno vrniti na naslov našega podjetja.
Obvestilo o odstopu od pogodbe mora potrošnik v roku 14 dni predložiti podjetju na obrazcu za odstop od pogodbe, lahko pa podjetje obvesti tudi z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (pisno ali ustno). Pisno lahko svojo namero javi na email info@loveyoumama.si, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Prejeta nakazila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša in standardna oblika dostave) vam bodo vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma do prejema ustreznega dokazila, da je bilo blago odposlano na naš naslov.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu naročila.
Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa in vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa (IBAN), kamor vam vrnemo prejeto nakazilo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se vam vrne le dejansko plačani znesek.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Podjetje si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe oz. do realizacije naročila, v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Če podjetje odkrije napako povezano s ceno izdelka, ki ga je kupec že naročil, bo kupec o napaki obveščen v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte. V tem primeru bo kupec lahko potrdil naročilo po pravilni ceni ali preklical naročilo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumem roku z uporabo kontaktnega naslova elektronske pošte, ki ga je navedel pri oddaji naročila, bo podjetje štelo naročilo za preklicano in o tem obvestilo kupca po elektronski pošti.
Če se kupec odloči za preklic naročila potem, ko je bil obveščen o pravilnih cenah izdelkov, vendar je pred tem že plačal ceno naročenih izdelkov, bo podjetje v najkrajšem možnem času, vendar ne več kot v 14 dneh, ponudilo popolno vračilo kupnine.
Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ko je naročeno blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (daljšanje ali krajšanje hlačnic in rokavov, višanje / nižanje pasu hlač, ostala prilagajanja oblačil osebnim potrebam potrošnika, ipd.)
Jamstvo za skladnost blaga
Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.
Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kot je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, ko je to primerno.
Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se odkrije ob dobavi oziroma se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov info@loveyoumama.si, natančno opišite neskladnost. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če neskladnosti blaga ne priznamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.
Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma prejema blaga.
Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.
V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu, upravičeni da:
– zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
– zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.
Pogoje in rok za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec:
– od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnost neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka;
– izbere med popravilom ali zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča ali ob upoštevanju vseh okoliščin predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom.
Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.
Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Loveyoumama.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Love You Mama in logotip sta v lasti Anje Baš.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@loveyoumama.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.